2009.04.24.
19:05

Írta: Szekuriti Blogger.

18. Saját "ork" élményem

A biztonsági őrt is szivatták már meg orkok. Igen! :)

Nos, aki olvas, az tudhatja, hogy annyira nem kedvelem ezt az ork kifejezést. Vannak olyan esetek azonban, amikor nem tudok mást mondani. A történet régi, még a nagyon fiatal koromból való.

Anno, amikor olyan 15 éves lehettem, egy vidéki kisvárosban éltem. A középiskolában minden évben kiemelt program volt a Gólyabál, amikor is ugye különböző vicces-szivatós játékokkal avatták fel a végzősök a friss elsőéves tanulókat.

Ennek az avatónak volt a záróakkordja úgymond a suli-diszkó, melyet a város egyetlen dizsijében tartottak. Mi 15 évesen már este 10-re hullarészegre ittuk magunkat, és nagyon-nagyon jól szórakoztunk.

Aztán elmentem WC-re, mire bejött okos barátom, aki ha lehet még részegebb lehetett nálam is, és élvezettel telihányta a mellettem lévő mosdókagylót. Pajtás el, utána egyből jött be a takarítőnő. Mit látott? Állok a telihányt mosdó mellett, teljesen kiütve, erre nyannyer elkezdett visongani, és elrohant.

Gondoltam jó, elment a néni, erre jön ám vissza, egy ilyen 2 méter magas, 3 méter széles kigyúrt kopasz orkkal. Az még be sem lépett, már kezdte is a "mijakuurvaannyádat csinálsz kisköccsög" című közismert népdalt. Én persze egyből kijózanodtam, a magam akkori 45 kilójával csak valamely imát kezdtem el morzsolni magamban.

Kidobó megfog, cipel ki, közben mint egy pitbull, úgy vicsorított rám, esküszöm, szabályosan folyt még a nyála is, erre utolsó pillanatban közbelépett a tőlem csak 2 kilóval nehezebb számtech tanárom. Ork letesz, tanár felvonszol a lépcsőn, és leültet a diszkó bejárata elé.

Pár órával később már magamtól is tudtam járni...

Tanulság:

  • Vannak normális tanárok is.
  • Vannak orkok is, sőt a diszkók környékén jellemzően többen vannak, mint máshol.
  • A fiatalok mindig merevrészegre isszák magukat.
  • A haverok baromi sokszor rántják az embert bajba, majd ehhez utána teli pofával mosolyognak is.

Szólj hozzá!

Címkék: ork

A bejegyzés trackback címe:

https://szekuriti.blog.hu/api/trackback/id/tr311077297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása