2010.09.26.
12:09

Írta: Szekuriti Blogger

168. Posta, le veled!

A múlt héten valamikor kaptam egy értesítőt, hogy ajánlott levelem érkezett, és a postán átvehetem. Az értesítő elkeveredett, de mivel a posta közelében jártam, beálltam a sorba, s kivártam a 20 percet.

Odaértem a nőhöz, mondtam neki, hogy ajánlott levelem érkezett, szertném átvenni. A nő első dolga volt, hogy megkérdezze, hol az értesítő. Mondtam neki hogy az elkeveredett, de odaadom a személyazonosítóm meg a lakcímkártyám, azon minden adat rajta van.

Húzta a száját, átnézte a leveleket, majd mondta, hogy nem találja a levelemet, kéri az értesítőt. Itt már én is néztem ilyen WTF fejjel, minek az értesítő, beérkezett a levél, ott az adatom, adják ki ennek alapján. Erre ki lettem oktatva, meg jött a felháborodás, hogy "miért cisnálom én ezt vele", meg "mindig ez van".

Megkérdeztem a hölgyet, hogy mit kell az értesítőn ennyit cirkuszolni, bejött a postára a levelem, vagy sem (beérkezett)? Akkor meg én ráérek, el lehet kezdeni átnyálazni az összes levelet, míg meg nem lesz.

Persze a kétbites processzorral megáldott hölgy vörös fejjel elkezdett kiabálni, hogy "hol az értesítő", "hol az értesítő", ő anélkül nem tudja megtalálni ..

A végén megmondtam neki, hogy remélem minél hamarabb liberalizálják a postát, és az ilyen kiabálós, magukat istennek képzelő őskövületeket utcára teszik, na ez meg nem tetszett neki...

Hogy a bejegyzés miért is került ide? Azért, mert a Fogyasztóvédelmi Hatóság feladott nekem egy levelet, ezért fizetett, tehát az ezzel létrejövő szerződés szerint a Magyar Posta kötelezettséget vállalat arra, hogy eljuttatja nekem a levelet. Nem arra vállalt kötelezettséget, hogy kiad nekem egy papírt, értesítőt, hanem a továbbításra. Szánalmas, hogy mindenféle papíron lovagolnak, amit a postások dobálnak bele a postaládába, nyilván egyet lehet érteni velem, hogy a leveleim akkor is járnak nekem, ha éppen nincs meg az a nyomorult sajtpapír.

Most még átnézem otthon a bejövő postámat, s ha nem lesz meg a papír, hétfőn akkor is visszamegyek a postára, és ha nem kapom meg a levelem, akkor panaszt fogok tenni, enélkül ugyanis a posta visszaküldi nagy arccal a küldeményt a Fogyasztóvédelemnek, hogy nem kerestem...

1 komment

Címkék: posta ajánlott levél

A bejegyzés trackback címe:

https://szekuriti.blog.hu/api/trackback/id/tr412324073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.09.26. 13:37:56

Velem is történt hasonló, de kicsit másképp. Még dolgoztam mikor Facebookon rám írt tesóm ,h jött vmi levél itt az értesítő menjek a Sugárban lévő postára ott átvehetem. Ok útbaesik hazafelé bementem, sorszámtépés ( ill. géppel kiadatás) után közöltem, mondtam,h értesítő nincs az otthon van, viszont a postás kisasszony nekiállt keresni, aztán mondta is, h igen megvan a küldemény,de csak holnapra ér ide jöjjek vissza akkor. Rá is van írva az értesítőre,h a kiküldést követő másnap lehet átvenni, másnap már értesítővel mentem és adta is. Ha ott van már a postán akkor értesítő nélkül is ki lehet adni, hiszen névre szól bemondod a nevet akinek jött és ők meg tudják nézni az ott lévő leveleket meg csomagokat és ha megtalálják odaadják. Az értesítőt úgyis csak elszedi, de úgyis a név alapján nézi, h melyik az.
süti beállítások módosítása