2009.10.13.
09:28

Írta: Szekuriti Blogger.

73. A rendőrök mellől lépett le a tolvaj

Ezt az olvasói levelet a Bombagyárról szedtem, általában nem szoktam egy-az-egyben átvenni dolgokat, most mégis megteszem. Hozzáfűznivalóm nincs, hasonló saját történet a poszt végén.

Tisztelt Tomcat!

Elmesélném hogy mi történt velem 2009. 10. 10-én. Egy vízórák műszaki átvételét végző cégnél dolgozok. Tegnap mint minden szombaton na nem csak szombaton hanem hétfőtől szombatig bezárólag dolgozok egész hónapban. Kerékpárral járom a címeket mert imádok kerekezni és a BKV egyszerűen undorító, gépkocsira meg nem telik, de ez nem is probléma. A kerékpáromra a pénzt csak úgy sikerült összegyűjtenem hogy elkértem az emberektől a régi vízórákat. A régi órák szemétbe kerülése helyett én összeszedtem és visszavittem a méh-be. (Az órák sárgarézből vannak) Mit sem mondjak nem volt könnyű napi 20-30kg is cipeltem BKV-n, gyalog, csakhogy összeszedjem alkatrészenként a rézből kapott pénzből. Természetesen hat hónap pár váll és pár csukló húzódás árán sikerült. Álmaim kerékpárja volt, 360 000 Ft értékben. Egy nagyon megbízható gyors munkagép volt. Tehát mint minden szombaton most is kaptam a napi listába olyat hogy egy társasházban több címem is volt. A kerékpár a zárt lépcsőházban lezártam. Összesen két órát töltöttem a társasházon de ebből a két órából csak egy kellet a mocskos heroinista cigánynak hogy leszerelje a teleszkópot tárcsafékeket és a két kereket ösz:180000ft értékben. Természetesen amikor visszamentem a lezárt már csak a vázhoz majdnem infarktust kaptam, lezsibadt mind a két karom az arcomat meg összerántotta a görcs. A közös képviselő is jelen volt mert épp a ház körül fényképezgetett. Utólag tudtam meg hogy abban a lépcsőházban egy drogdiller lakik és hozzá járnak (alakok) a képviselő elmondása alapján.

Természetesen a "rendőrséget" azonnal hívta a közös képviselő. Eltelt 20 perc és sehol nem voltak. Mire megszólal:itt van 100 méterre a kapitányság. Erre egyből átmentem hogy azért történjen valami. Bemegyek a kapitányságra és kérdezem: mi a helyzet hol vannak a járőrök? Hiszen bejelentettem és itt vannak 1 perc gyalogútra. Mire megszólal a tiszt: de hát nekünk bejelentés nem érkezett. Mire én: mos tmár IGEN! Természetesen vártam még vagy 20 percet hogy jöjjön valaki, meg is jelent egy kb. 45-ös férfi és egy 25-ös szőkitett valami. Kivittek nagy kegyesen felvették az adatokat és lefényképezték a helyszínt.

Közben a közös képviselő ott maradt a ház körül és körbejárta a házat hogy talán talál-e valamit és talált is egy ott parkoló autót az autó mögött a csomagtartónál pedig a kormánycsapágy azon részét amin a teleszkóp volt. le is fotózta a kocsit is meg az alkatrészt. A kiérkező AVOsokat ez nem is érdekelte fel sem vették jegyzőkönyvbe hogy ott az autó és ott az alkatrész. Eközben az autó tulaja nagy sietve gumi füstölve távozott a kerékpárom alkatrészeivel. A rendszáma megvan az autó típusa és az elkövető fotója is, de természetesen erre azt mondták: NINCS ELÉG BIZONYÍTÉK HOGY BELENÉZZÜNK AZ AUTÓJÁBA VAGY KÖRÖZÉST ADJUNK KI ELLENE! Tehát az adatokat felvették a tetthelyet lefotózták és elmentek. Hozzátenném hülyének néztek. Szóval végeztek (a munkájukkal) és elmentek. Én még maradtam mert közben elhívtam a havert hogy segítsen elvinni a megmaradt vázat.

Kis idő múltán megjelent két rendőr és kérdezték hogy :ez maradt a kerékpárodból és hogy az utcán találtam meg? Erre csak néztem: de hát már kinn voltak a kollegáitok. Kiderült hogy őket küldték az első hívásra és nem szóltak nekik hogy már más volt kint. Elmondásuk alapján a kollegáik hibáztak hogy nem vették jegyzőkönyvbe hogy milyen típusú az autó és hogy mi volt a rendszáma. De hozzátették ha akarok valamit az üggyel kapcsolatban azt csináljam magam mert a rendőrség semmit nem fog tenni. Kérdem én mire vannak ők és miért az én és más adófizető pénzéből élnek mikor nem is a tővénytisztelő és adófizető állampolgárt védik hanem a mocskos drogos, tolvaj cigányt. Egyszóval derítsem ki én hogy a rendszám alapján és a kocsi típusa alapján hol lakik a tulaj és vegyek elégtételt. Ez nevetséges. Miért nekem kell cselekednem?? A úgymond rendőrség mire való?? Miért nem ők lépne?? Ha már fizetjük őket. És miért nem tesznek semmit ha a közös képviselő ott mondja nekik hogy drog diller lakik a házban aki ellen eljárás is indult és a kocsinak a tulaja onnan jött ki?! Ez nevetséges , én legyek a nyomozó én legyek a bíróság és én legyek a végrehajtó szerv? Mire fel? Nem én kapom ezért a fizetést, de ha akarok valamit cselekedjek én mert idézem a rendőrt : ŐK SEMMIT NEM TESZNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN.

Tisztelettel: Makra András

 

Hát erre most mit lehet mondani? Inkább semmit, no comment, bár megnyugtat, hogy a rendőrség semmit sem változott az elmúlt években (max. visszafejlődött).

Nos, saját történet. Igen, valamikor 100 évvel ezelőtt még én is sokkal fiatalabb voltam, és elmentem az egyik Budapest Parádéra. Persze akkor még inni, bulizni, szórakozni mentem, aztán sikerült is mérhetetlen mennyiségű pezsgőt meg sört magamba tölteni.

Reggel-felé összeszedtem egy csajt, aztán bementünk egy bambit meginni az egyik késdobálóba. Egy pillanatra letettem magam mellé a pénztárcám, nyalakodtam a lánnyal max. 1 percet, erre mire felnézek, a pénztárca eltűnt. Meg a mellettünk lévő társaság 2 tagja is.

Na mondom fasza, erre már keresztet vethetek. Elkezdem keresni a pénztárcát az asztal alatt, hogy hátha leesett - igen, szeretjük áltatni magunkat, hogy nem vagyunk balfaszok - erre, a társaságból megkérdezték, hogy mit keresek. Kérdeztem, nem -e látták a pénztárcámat, mert igen hirtelen eltűnt. Szó szót követett, a végén már majdnem összeverekedtem egyikőjükkel. Aztán rájöttem, hogy egy késdobálóban vagyok, éjjel háromkor, gyakorlatilag egyedül, ő meg sokan.

Kimentem a kocsma elé, hívtam a yardokat, erre fél órával és fél doboz cigivel később kijött egy autó, mert egy nő támadóját keresték a környéken. Elmondtam az én esetem, erre megnyugtattak, hogy a kollégáik majd jönnek, csak a Parádé éjjelén mindig sokkal több a dolguk. Na vazzeg, WTF? És kit érdekel az, hogy éppen milyen éjjel, vagy minek az éjjele van?

Vártam még fél órát - igen a csajt elhajtottam a búsba, úgyis már teljesen józan lettem, és láttam, hogy ritka egy tehén :) - és elindultam hazafele.

 

Pár dolog még:

Nem, a csaj nem a társasághoz tartozott, egészen máshonnan szedtem fel.
A társaság nem svédekből állt, hanem fehérekből.
Balfasz voltam, megérdemlem.

 

 

 

 

Igen, ez a megérdemli, meg úgy kell neki, ez ilyen magyar sajátosság. Ugye mindig vannak okos emberek, akik ezzel jönnek. Kiraboltak az 'ötkerben' éjjel kettőkor? Miért jársz arra, úgy kell neked! Horák Nórit megerőszakolták, meggyilkolták -- úgy kell neki, miért öltözködött úgy, minek járt diszkóba? Bakker, hát melyik fiatal csaj nem úgy öltözködik, és kik járnak a diszkóba?

A diszkó-korszakomból való kilépést is elősegítette az a tény, hogy már 20 éves lehettem, és belépve pl. a Bank Dance Hallba, csupán 10-en lehettek még velem egykorúak, a többiek alulról súrolták a 15-öt. Na persze a társaság fele, mert a maradék lehet, hogy 12-13 környékén ingadozott. És nem a Bank Light, a fiatalkorúak-diszkója volt, mert még nem is létezett akkor, sőt a 10 velem egykorú is a kislányokkal volt elfoglalva - így nekem maradt a sör, meg a zene.

Tudom, egy ismerősöm mondta, hogy a Bank Dance Hall parasztdiszkó, oda csak a csórók jártak. Hát jah .. bár már nem járok ilyen helyre, ismerősök sokat mesélnek Coronita, meg hasonló helyekről, különben is, az Exit-ben is mindig hirdetik ezeket.

Megnyugtatnám az engem olvasókat, hogy már nem ilyen zenét hallgatok. Ebből azért általában kinő az ember, hacsak le nem ragad egy bizonyos (értelmi fogyatékos) szinten. Igen, biztos a DJ-k is azért nyomják még 40-50 évesen a dizsit, mert nekik ez az életük. Legalább is ezt mondják...

(Most kivételesen két szavazás lesz. Két kérdésem, hogy a statisztikából látom, mennyien is olvastok, ti miért nem szavaztok? Nem jelenik meg a Flash alapú szavazás? Iletve miért nem kommenteztek? Nincs Indapass regisztrációtok? Ha van, kérlek írjatok valamit ide, akár azt, hogy 'böff', vagy 'e', esetleg egy '.'-ot. Köszi!)

 

4 komment

Címkék: rendőrség diszkó kerékpár lopás bombagyár

A bejegyzés trackback címe:

https://szekuriti.blog.hu/api/trackback/id/tr841446693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.10.13. 10:49:43

Az, hogy nem írnak be kommentet, az nem jelenti azt, hogy rossz vagy, vagy hogy nem érdekli az embereket, amit írsz. Az emberek akkor szoktak inkább tollat - azaz billentyűt - ragadni, ha olyat olvasnak, ami nagyon kivágja náluk a biztosítékot. A legutóbbi kutyás cikkem 0 komment, de mivel az iwiw-en reklámoztam, szóval ott kapom a visszajelzéseket. (levél, ill. bejelölés formájában) S az Indapass reg. is kicsit bonyolultabbá teszi a hozzászólás folyamatát.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.10.13. 11:03:16

Nnnna szóval kitartás! :) Leszel te még címoldaladon! Az oldalad "külsejét" is szépen megcsináltad. Ezért picit irigyellek, pontosabban azért, hogy így értesz a weboldalak szerkesztgetéséhez.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.10.13. 18:09:21

@EdinaEdina: Köszi Edina, annyira nem érdekel a címlap, főleg, hogy nincsenek nagyon bulváros témáim :)

Adani 2009.10.13. 19:47:02

"Horák Nórit megerőszakolták, meggyilkolták -- úgy kell neki, miért öltözködött úgy, minek járt diszkóba?"

Igen ezzel szoktak jönni ,de hát attól ,h esetleg úgy öltözött, h többet mutatott rajta a ruha mint takart még nem jogosít fel senkit arra, h megölje. Egyébként az a bizonyos gyilkosság novemberben történt, akkor pedig már hideg volt éjszaka különösen. Vagyis nem öltözhetett úgy, ahogy állítják hiszen egy kabát min. volt rajta meg egy hosszú nadrág.

Mifelénk is ilyenek a diszkók. Az átlagéletkor 14 alatti, de persze fogy a cigi meg a pia rendesen. Hivatalosan be se engedhetnének 18 alattiakat meg nem szolgálhatnák ki őket cigivel és piával ( sok helyen ki is van írva, h 18 alatt nem), de ha ezt betartanák a diszkók lehúzhatnák rolót, mert nem volna vendég.
süti beállítások módosítása