2009.07.04.
08:33

Írta: Szekuriti Blogger.

26. A vagyonőrök nemi élete

:) Tetszik a cím, a Lovak nemi élete című ismert darab címéről jutott eszembe. Mint tegnap látható volt, hasznosan töltöttem a napom. De milyen is a vagyonőrök élete, ha a kapcsolatokat nézzük?

Régebben, amikor a szakmát kezdtem, úgy láttam, hogy egy csomó öreg vagyonőr van, aki éjt nappallá téve dolgozik, így otthon meg megy a veszekedés, hogy nincs otthon. Persze ha otthon van, akkor meg kevesebb órát dolgozik, így nincs pénz, akkor ezen megy a veszekedés. Vidám dolog ez.

Azóta sok-sok fiatal vagyonőrrel is megismerkedtem, dolgoztam együtt velük, így általánosságban elmondhatom, hogy ezek a fiatal srácok teljesen ugyanúgy élik a világukat, mint más szakmában dolgozó, hasonló korú társaik.

Pénteken-szombaton legfontosabb a diszkó, vagy egy sörözés a haverokkal, vagy aki azt szereti, annak egy Kárpátia-koncert. Fizetéskor jön a bevásárlás, apropó sosem értettem, hogyan lehet kiadni 15000 Ft-ot egy Nike papucsra, mégha nyár is van, úgyis tiszta retek lesz benne az ember lába Budapesten. Na mindegy..

Ismerek sok idősebb vagyonőrt, a ranglétra minden fokán, beleértve az egyszerű "telephelyet őrzök-éjjel harcolok a fémtolvajokkal" típusú őrt, de ugyanígy objektumparancsnokokat, csoportvezetőket, diszpécsereket, akik amellett, hogy 24/24-ben, vagy 24/48-ban dolgoznak, van rendes családjuk, gyermekeik. Aztán van ahol a gyerek már jár az apjával rendezvényekre, de van olyan is, ahol a srác épp most végezte a el sikeresen a 4. félévet az egyik komolyabb diplomát adó egyetemen.

Tudjátok, amikor elkezdtem őrként dolgozni, én is úgy álltam a dologhoz, hogy az őrök mind sötét, bunkó emberek, nekem is szégyenkeznem kell, mert engem is majd ennek fognak tekinteni, hát a fenéket. Nagyon sokan jöttek már azzal oda hozzám, hogy beszéljenek ismeretlenként egy két szót velem, és sokan elmondták, hogy régebben ők is vagyonőrködtek. 5 perc után már megvolt a közös hang, és kvázi ismeretlenként sztorizgattunk egymással. És mondom, nem egyszer, nem kétszer.

A nőkről meg annyit, hogy igazán el van vadulva ez a világ. Volt nekem 18 éves kis plázacica barátnőm, na ebből a kategóriából soha az életben nem kérek többé, de volt biztosítási matematikus csaj is, akit kurvára nem érdekelt, mivel is foglalkozom. A mostani barátnőm bölcsész (lol), őt sem zavarja ez.

Amúgy meg amikor dolgozom, számtalan megkeresés ér engem is, meg a többieket is. A csajoknak az egyenruha valahogy tökre bejön, emellett ha még az ember fiatal, meg mondjuk néz is ki valahogy, akkor könnyen lehet egy éjszakás kalandokat is szerezni. Már akit érdekel. Haverom az egyik irodaházban az ott dolgozó titkárnők nagy részével összejött. Napközben ezek a nők úgy mászkáltak, mintha karót nyeltek volna, de azért éjjel tetszett nekik, ha valaki hanyattdönti őket. Na jó, ez a másik véglet.

Nekem is számtalanszor volt úgy, hogy nyugdíjastalálkozó, vagy ilyen öregtyúk-gyűlés után mentek el a nénik, de azért még az ajtóból az egyikük visszafordult, és elmondta, hogy milyen aranyos vagyok, a többi néni nagy egyetértése közepette. És megint nem egyszer, nem kétszer volt ilyen :)

Ennyit most erről, ha van kérdés a kommentek között, akkor részletesebben is kifejthetem.

5 komment

Címkék: család kapcsolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szekuriti.blog.hu/api/trackback/id/tr731224247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.07.04. 08:43:46

Hááát a vagyonőr is ember! :) Semmi furi dolgot nem látok abban, hogy a v.őröknek is van életük, magánéletük de még nemi életük s családjuk is! :)

2009.07.05. 02:47:06

"én is úgy álltam a dologhoz, hogy az őrök mind sötét, bunkó emberek, nekem is szégyenkeznem kell, mert engem is majd ennek fognak tekinteni, hát a fenéket."

Én is azt tapasztalom, h a normális őrökhöz ma már teljesen pozitívan állnak hozzá, nem is szólva arról, h rengeteg köztük is az elhelyezkedni nem tudó diplomás. A múltkor pl. tanúja voltam, h egy külföldi angolul kért segítséget egy bankban az őrtől, mire az folyékonyan válaszolt angolul a kérdéseire, de amikor kiderült, h az illető olasz, rögtön átváltott arra a nyelvre, és úgy folytatta. Ilyen is van. :)

2009.07.05. 02:49:54

"Haverom az egyik irodaházban az ott dolgozó titkárnők nagy részével összejött."

Multinál titkárnőket/recepciósokat felszedni kb. olyan, mintha etetőnél, kényelmes lesből lövöldöznéd a vadakat, szóval ehhez az egyenruhának szvsz nem sok köze volt. :)

Hang Ember 2009.07.08. 11:52:08

Nos... mivel én is a biztonságban "utazom" egyetértek EdinaEdinával. Szerencsés embernek mondhatom magam, mert a hölgy akit szeretek immár a menyasszonyom egy éve.
Viszont néha hmm... erősen nehezményezi, ha pl. vasárnap reggel a cég biztonsági igazgatója felhív jelentést kérve... De lassan elfogadja ezt a helyzetet, elmondtam neki, hogy azért van céges telefonom, hogy huszonnégy órában elérhető legyek. Az embernek meg illik válaszolni a főnöke kérdésére, még vasárnap is...

gyagyám 2010.02.25. 11:04:25

Egy jóképű fiatal őr,egy csinos nőibiztonsági őr mindig szabad préda. Rengeteg ajánlatot kaptam én is,mindkét helyemen. Bár én nem tartom szerencsésnek,és etikusnak sem,ha az őr a munkahelyén keres partnert. Én mindenhol szeretem betartani azt a bizonyos három lépést. Nekem volt buta,inteligens,udvarias kollégám is. Az a baj hogy mindenkinek a kezébe adták a vagyonőrit! Annyi biztonságiőr van ebben az országban,mint égen a csillag.
süti beállítások módosítása