2010.04.29.
20:46

Írta: Szekuriti Blogger.

144. Jótett helyébe semmi jót ne várj

Míg én még mindig a Fizika vizsgámmal szenvedek, álljon itt egy újabb történet a szolgálat közben megesett dolgokról, jelen esetben a főhős - a szenvedő főszereplő én voltam.

Szóval egyik éjjel zárás után éppen valamelyik vizsgámra készülgettem, könyékig benn voltam valamelyik könyvben, amikor is a bejárat elől zajt hallottam. Gondoltam majd elmegy, biztos valami csöves szedi ki a csikkeket a hamutartóból, ám a zaj csak nem szűnt.

Felálltam, odamentem a bejárati ajtóhoz, és az üvegen kinézve azt láttam, hogy egy nagyméretű, zöld Főkefés kuka áll a bejárat előtt. Kicsit mélyebbre nézve megláttam a három jómadarat is, akik feladatul kapták a budapesti utcák éjjeli szemétmentesítését, ám ők inkább amellett döntöttek, hogy a bejáratom előtti nagy, vastag szőnyegen fekszenek egyet.

Néztem őket egy darabig, nem vettek észre, dohányoztak nyugodtan, gondoltam hagyom őket, nekem nem ártanak, hadd feküdjenek. (Kezdőként elfelejtettem az éjjeli ellenőrömet, aki meglátva őket, biztos becsavarta volna a haját, engem meg el ...)

Tanulgattam, tanulgattam, el is feledkeztem az utcaseprőkről, reggel 6-kor fogtam a bejárati ajtó kulcsát, nyitni akartam. Erre persze a 3 balfasz már eltakarodott a kukával, otthagyva nekem fél doboznyi cigarettacsikket, fél kiló szotyimagot, meg egy rakás hamut szépen a szőnyegbe masszírozva.

Gyorsan fogtam a porszívót, kisseprűt, nagyseprűt, és vidáman az éjszakai szolgálat után, széppé varázsoltam a szőnyeget mire a dolgozók megérkeztek. Ez volt az első olyan eset, amikor rájöttem, hogy minden ember alapvetően állat, mely leszarja a többit.

Ilyen fajta tanulmányaimat szinte már csak kiegészítette az a csöves, akit hagytunk odajárni a bejárat elé csikket szedni a hamutartóból, majd annyira elkurvult, hogy az épület előtt dohányzó VIP öltönyös-kosztúmös vendégeket félrelökdösve is vissza-visszajárt addig, amíg fel nem világosítottuk arról, hol is rontotta el a dolgot.

 

(egy e-mailben jelezzük, ha új poszt jelenik meg, ide kattintva lehet bővebben olvasni a feliratkozás menetéről)

 

Esetleg ha valakit érdekel az alábbi videó, nézze meg, jó ötletnek tűnik, én még nem rendeltem tőlük:

3 komment

Címkék: csöves főkefe utcaseprő

A bejegyzés trackback címe:

https://szekuriti.blog.hu/api/trackback/id/tr991947198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.04.29. 21:56:48

Tényleg jónak tűnik, de biztos nem lóháton hozzák a kaját. :)

A csövesek pedig ilyenek nekik mindegy hol fekszenek mindenhol ugyanúgy viselkednek. Nem kiárt, h annyira részeg, h azt se tudja hol van éppen.

vén betyár 2010.04.30. 07:31:41

Már beletörődtem, h ilyen a világ.
Még én sem rendeltem, de rögtön szólok a zasszonynak...

Sólyom Bátor 2010.05.07. 18:47:21

Nekem is van egy történetem:
Évekkel ezelőtt a Deák-téri aluljáróban láttam két nagyon koszlott, kisebesedett, csonttá aszott, szaros-hugyos férfit. Az egyik kezében egy átlátszó nejlonzacskónyi vecsési savanyított káposzta volt. Miközben a társát kínálta, azt mondta neki, "Ebben van a vitamin.". Tudjátok, én nem bánnám, ha egy ilyen ember után akár minden nap fel kéne söpörnöm a járdát a munkahelyem előtt.
süti beállítások módosítása